Bestellen

 

Ik wil graag een artikel bestellen. Hoe doe ik dit?
Een artikel bestellen is erg eenvoudig. Zoek eerst het artikel uit dat u graag wilt kopen. Kijk of de juiste maat op voorraad is. Vervolgens klikt u op ‘kopen’. Het artikel wordt nu toegevoegd aan uw winkelwagen. Volg nu de volgende stappen in het bestelproces.

 

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, wij richten ons op consumenten en daarom zijn onze prijzen inclusief BTW in euro’s.

 

Ik woon in het buitenland. Kan ik dan wel online bestellen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Voorlopig kunnen alleen bezoekers die in Nederland wonen online bestellen.

 

Ik heb iets besteld, maar ik wil de bestelling annuleren. Kan dat?
Aangezien de bestelling direct wordt verwerkt, kan dat helaas niet. Als u de bestelling wilt annuleren, zult u de bestelling retour moeten sturen. Instructies hiervoor vindt u op de retourpagina op onze website.

 

Kan ik mijn besteloverzicht per e-mail ontvangen?
Als u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch binnen enkele minuten een e-mail met een bevestiging van uw bestelling. Heeft u de bevestiging niet ontvangen? U kunt uw overzicht makkelijk terug bekijken in ‘Mijn Account’.

 

Kan ik nog een artikel toevoegen aan mijn bestelling nadat ik al betaald heb?
Nee, dat kan helaas niet. U kunt op dat moment het beste contact met ons opnemen of het pakket al verzonden is. Mocht het pakket nog niet verzonden zijn dan krijgt u van ons een voucher code, zodat u niet nogmaals de verzendkosten hoeft te betalen.

 

Ik heb een bestelling geplaatst. Hoe weet ik dat de bestelling wordt verwerkt?
Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u per e-mail een orderbevestiging met daarin een overzicht van de bestelgegevens. Dit is een bevestiging dat uw bestelling akkoord is en bij ons is aangekomen. Vervolgens zal de bestelling zo snel mogelijk aan u verzonden worden.